Mortal Shell II
Mortal Shell II to samodzielna kontynuacja gry Mortal Shell, znacznie bardziej rozbudowana od oryginału. Oferuje szybszą walkę, która nie wybacza błędów, bardziej szczegółowe projekty broni oraz obszerne możliwości ich ulepszania, kładzie również większy nacisk na swobodną eksplorację kompaktowego otwartego świata. Ciała wyjątkowych wojowników rozproszone są po całym wyniszczonym świecie Mortal Shell II. Każde takie ciało można posiąść, przebudzając jego wrodzoną moc oraz wyuczone niegdyś zdolności. Rozwiń swój własny styl walki, korzystając z unikatowych zdolności każdego wojownika, oraz poznaj ich sekrety, wydobywając utraconą pamięć tych ciał. Kompaktowy, otwarty świat gry Mortal Shell II pełen jest krętych ścieżek strzeżonych przez bezwzględnych i fanatycznych przeciwników. Gracze, którzy po tym świecie podróżują, nagradzani są m.in. nowymi wojownikami do zdobycia, dodatkowymi fragmentami fabuły, potężnym i osobliwym uzbrojeniem, ulepszeniami i różnymi ciekawostkami. Krocz poprzez opuszczone świątynie dawnych bóstw, zakazane lasy i lodowe mogiły, aby dotrzeć do kościanych cytadel. Na drodze do tych miejsc znajdziesz ponad 60 lochów, z których każdy jest wymagającym testem umiejętności i uzbrojenia zdobytych w trakcie dotychczasowej podróży. Wcielasz się w Herolda, istotę, która musi odzyskać skradzione jaja Podmatki, strzeżone przez groteskowe i okrutne bestie. System walki w grze Mortal Shell II jest elastyczny i wyrazisty. Wskaźniki kondycji zostały usunięte, a opcje egzekucji zostały ulepszone, oddając w ręce graczy dynamiczną i nieprzewidywalną grę w stylu mrocznego power fantasy. W kluczowych walkach precyzja współgra z intensywnością.