Mortal Kombat 11 - zestaw Kombat 2
Zestaw Kombat 2 zawiera Mileenę, Raina i kultowego gościa Rambo z głosem i wyglądem aktora Sylwestra Stallone. Rambo Rambo to były żołnierz Sił Specjalnych poraniony przez pobyt w Wietnamie. Twardy, agresywny i znany z angażowania się w bardzo niebezpieczne sytuacje w pojedynkę. Teraz wykorzystuje on swoje umiejętności bezwzględnej walki w Mortal Kombat. Mileena Mileena to idealna mieszanka dzikości Tarkatan i gracji Kitany. Wprowadzona do tej linii czasu przez Kronikę, Mileena wie o swoim krótkim panowaniu jako cesarzowa Pozaświata i swojej śmierci z rąk D'Vorah i Kotal Kahna. Jest zdeterminowana, by odzyskać swój tron. Rain Rain wstąpił w szeregi armii Edenii, by polepszyć swój los. Jego strategiczny geniusz szybko zapewnił mu stopień dowódcy. Rain wykorzystał swoją nową pozycję, by odkryć tożsamość swojego ojca i był zszokowany, gdy dowiedział się, że był nim bóg. Rain walczy o należne mu miejsce w panteonie Edenii.