Mortal Glory 2
Zarządzaj drużyną podróżujących gladiatorów w turowej grze fantasy typu roguelike. Znajdź najlepszych rekrutów, kombinuj z unikatowymi przedmiotami i odkryj szczwane taktyki na polu bitwy. Turniej czeka na tych którzy pragną chwały śmiertelników! SZYBKA WALKA W SYSTEMIE TUROWYM Potocz wybuchową beczkę pod nogi przeciwnika, pchnij oponentów do dołu lub pozbądź się ich popychając jednego na drugiego. Przy mnogości dostępnych sposobów, to jedynie Twoja kreatywność determinuje jak wyeliminujesz przeciwników. Unikatowe areny, losowe otoczenie, oraz pojawiające się od czasu do czasu zasady specjalne sprawiają, że każda walka oferuje zupełnie nowe możliwości taktyczne. ZWERBUJ ZESPÓŁ Różnorodne rasy świata fantasy szukają chwały - każda ze swoimi unikalnymi cechami. Jakakolwiek by nie była Twoja taktyka, odpowiedni dobór drużyny jest kluczowy! UNIKALNE ŁUPY Czeka na Ciebie ogromna kolekcja unikalnych reliktów, cech postaci oraz wiele więcej do odkrycia. Znalezienie sprytnych kombinacji ataków i śmiercionośnych synergii odblokuje nowe strategie, a także czasem zmieni Twoich gladiatorów w aż niesprawiedliwie silne demony. DOŚWIADCZONA SI Różne poziomy trudności pozwolą na dostosowanie rozgrywki do Twojego ulubionego sposobu walki, jak i coraz trudniejszych wyzwań. Ale uważaj.. SI jest wręcz brutalnie utalentowana na wyższych poziomach trudności. WYBIERZ SWOJĄ ŚCIEŻKĘ Każdy krok to nowe wyzwanie albo nowa.. szansa? Jedynie od Ciebie zależy gdzie swoją podróż będzie kontynuować Twoja drużyna.. oraz jak surowe będą konsekwencje Twoich decyzji. POWTARZALNOŚĆ Każda rozgrywka jest inna! Mnogość taktyk do przetestowania oraz coraz trudniejsze wyzwania sprawiają, że będziesz ciągle powracał jako gość areny. Dzięki dogodnej szybkości walki, Mortal Glory 2 jest idealne nawet, gdy masz jedynie tylko chwilę na zabawę.