Moonrise Fall
​Moonrise Fall jest pełną wyjątkowej atmosfery, eksploracyjną łamigłówką, o chłopcu, który jako jedyny ocalały z wypadku samochodowego, gubi się w paranormalnym lesie. Przetestuj swoje umiejętności detektywistyczne. Uzbrojony w pełen wskazówek dziennik, aparat i latarnie, musi odkryć tajemnice lasu i sfotografować niesamowite istoty, które w nim żyją. Moonrise Fall to świat wypełniony łamigłówkami, pomieszanymi z klasycznymi elementami przygodowymi, eksploracji i zbierania. Surrealistyczne i powściągliwe doświadczenie, opowiadające o stracie i znajdowaniu nowego miejsca w świecie, zainspirowane przez prawdziwe wydarzenia. Odkryj lokacje takie jak jaskinie, kopalnie, tartak, a także wiele innych, w swoim własnym tempie. Dowiedz się, dlaczego chłopiec został uwięziony w tym dziwnym miejscu i przez kogo.