Moonbrella Demo
Wykonuj zróżnicowane sztuczki za pomocą parasolki, by wspiąć się do Księżyca w tej opartej na fizyce grze w stylu Metroidvania. Platformówka oparta na fizyce - Ekspresyjny system poruszania się zaprojektowany z myślą o speedrunningu. - Zróżnicowane sposoby radzenia sobie z platformowymi wyzwaniami. Ulepszaj swoją parasolkę - Wbijaj czubek parasolki w podłoże, by przeskakiwać nad przeszkodami. - Otwieraj czaszę parasolki, by spowalniać spadek i szybować na długie odległości. - Zaczepiaj się rączką parasolki o krawędzie, pnącza i nie tylko, by wspinać się wyżej i nabierać prędkości. - Szukaj części zamiennych do swojej parasolki, by odblokować nowe opcje ruchu oraz lokacje. Połączony ze sobą świat - Eksploruj planetę opuszczoną przez ludzi jako samotny, porzucony robot. - Przemierzaj mroczne jaskinie, starożytne budowle, aktywny wulkan i nie tylko. - Ocal więdnący słonecznik uwięziony w cieniu Księżyca. - Zbierz całą gamę kwiatów i klejnotów w świecie gry.