Moon Raider
Ava jest córką świetnego, lecz nieco już leciwego naukowca, dr. Cavora, oraz Selene – byłej królowej Księżyca. Selene to Selenitka, która do przeżycia potrzebuje specjalnej energii pozyskiwanej jedynie z księżycowych diamentów. W obliczu ich braku oraz zmniejszającej się ilości czasu dr Cavor zlecił Avie najazd na Księżyc i zdobycie ich jak największej liczby! Ava musi zmierzyć się ze znajdującymi się głęboko pod powierzchnią Księżyca zdradzieckimi katakumbami. Jej przeciwnicy, legion zdemoralizowanych obcych, którzy obecnie sprawują władzę na Księżycu, są o wiele mniej prymitywni, niż mogłoby się wydawać. W ich świecie roi się od budzącej postrach technologii, śmiertelnych pułapek oraz uzbrojonych, gotowych do walki żołnierzy. Ava szybko zdaje sobie sprawę, że jedynym sposobem na uratowanie jej matki jest uratowanie Księżyca przed sobą samym.