Monster Survivors: Rootsy DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: – Nowego ocalałego: Rootsy! – 5000 monet na skrzynie i ulepszenia! – 150 kryształów do awansowania ocalałych! Poznają gniew lasu!