Monster Sanctuary (Windows Version)
Opanuj grę Monster Sanctuary! Poznaj świat gry Monster Sanctuary inspirowany gatunkiem Metroidvania. Odkrywaj rozległe krainy i przyzywaj potwory, aby skorzystać z ich pomocy w walce i poza nią! Użyj ich niepowtarzalnych umiejętności, aby latać, jeździć i rozwiązywać łamigłówki, na które natkniesz się w swoim otoczeniu, oraz przebrnąć przez plansze wymagające precyzji poruszania się! Możesz przemierzać ten świat na swój sposób. To co? Masz ochotę zmierzyć się z grą Monster Sanctuary? Zbieraj przedmioty, rozwijaj postać i walcz! Twoja misja rozpoczyna się od wyboru starożytnego upiornego chowańca. Ten pogrążony w zadumie potwór oprowadzi Cię po sanktuarium. Będzie przy Tobie, gdy schwytasz pierwszego spośród 111 potworów. Od tego momentu to od Ciebie zależy, jak będzie przebiegać hodowla, kolekcjonowanie, rozwój i szkolenie potworów z całego sanktuarium! Każdy z nich dysponuje wyjątkowym drzewem umiejętności, które możesz rozwijać według własnego uznania, w miarę jak Twoja drużyna rośnie w siłę. Walcz strategicznie! Zaplanuj strategicznie kolejność ataków, maksymalizując ich skuteczność, i twórz kombinacje zabójczych ciosów! Wypróbuj różne składy drużyny i wykorzystaj synergie między potworami. Zmierz się z budzącymi grozę przeciwnikami, pokonaj wyzwania i wyszkol niezrównaną drużynę! Tocz bitwy PvP na całym świecie! Sprawdź swoje umiejętności, stawiając czoło innym graczom w trybie online! Chwytaj i tresuj potwory oraz rozwijaj ich drzewa umiejętności, aby po widowiskowych starciach to Twoje potwory pozostały na placu boju. Opcjonalne tryby gry zwiększają regrywalność! W najnowszej aktualizacji wprowadzono opcjonalne tryby gry Randomizacja, Odwaga i Trwała śmierć, które można aktywować i łączyć, dzięki czemu każda rozgrywka będzie zupełnie inna.