Monster Hunter Wilds Edycja Premium Deluxe
Edycja Deluxe Premium zawiera główną grę Monster Hunter Wilds i Monster Hunter Wilds: przepustka ozdób DLC! Otrzymujesz następującą zawartość: ● Monster Hunter Wilds (główna gra) 【Monster Hunter Wilds: przepustka ozdób DLC】 Monster Hunter Wilds: przepustka ozdób DLC to korzystna oferta składająca się z 3 pakietów DLC, których premiera będzie miała miejsce stopniowo po premierze głównej gry do lata 2025 r. ● Monster Hunter Wilds: zestaw deluxe (premiera planowana na dzień premiery głównej gry) Zawiera poniższe 16 elementów: ・Zestaw pancerza warstwowego łowcy: Żołnierz feudalny, Pancerz warstwowy łowcy: Opaska fechmistrza, Peruka z rogami Oni ・Ozdoby Seikreta: Kropierz żołnierza, Kropierz generała ・Zestaw felińskiego pancerza warstwowego: feliński ashigaru ・Zdobienie: ptasi dzwoneczek wietrzny ・Gest: Okrzyk bojowy, Uchiko ・Fryzura: Kok bohatera, Elegancki wojownik ・Makijaż / malowanie twarzy: Kumadori łowcy, Wyjątkowy rozkwit ・Zestawy naklejek: Jednostka Avis, potwory Nawietrznych Równin ・Plakietka: dodatkowa ramka – rdzawy świt * dodatkowa zawartość za zakup ● Monster Hunter Wilds: zestaw ozdób DLC 1 (premiera planowana na wiosnę 2025 r.) Zawiera poniższe 16 elementów: ・Warstwowy pancerz łowcy: 1 seria (5 elementów) i 1 element ・Ozdoby Seikreta: 2 ・Zdobienia: 6 (różne kolory) ・Zestawy póz: 1 ・Makijaż / malowanie twarzy: 1 ・Zestaw naklejek: 1 ・Zestaw szafy grającej: 1 ・Zawartość do dostosowania obozu przenośnego: 2 * Element wpływa jedynie na wygląd. Szczegóły będą udostępnione później. ● Monster Hunter Wilds: zestaw ozdób DLC 2 (premiera planowana na lato 2025 r.) Zawiera poniższe 14 elementów: ・Pancerz warstwowy łowcy: 1 seria (5 elementów) ・Zdobienia: 6 (różne kolory) ・Zestaw gestów: 2 ・Fryzury: 2 ・Makijaż / malowanie twarzy: 2 ・Zestaw naklejek: 1 ● Dodatkowa zawartość premium (premiera planowana na dzień premiery głównej gry) ・Pancerz warstwowy łowcy: wiweriańskie uszy ・Zawartość dodatkowa premium: zestaw profilu łowcy ・Muzyka: Proof of a Hero (nagranie z 2025) * Zawartość wymieniona powyżej może być w przyszłości do zdobycia za pomocą innych metod. * Zawartość pakietu Deluxe będzie dostępna po premierze. Zawartość każdego pakietu DLC z elementami kosmetycznymi będzie dostępna później w momencie premiery danego pakietu. * Zawartość można również kupić osobno. Prosimy uważać na zdublowane zakupy. * Szczegóły dotyczące zawartości lub daty premiery mogą się zmienić bez uprzedzenia. * Aby uzyskać dostęp do zawartości, może być wymagana najnowsza wersja gry. ■Monster Hunter Wilds Nieokiełznana siła natury jest dzika i bezwzględna, a otoczenia zmieniają się gwałtownie w mgnieniu oka. To opowieść o potworach i ludziach — i o tym, jak trudno im współżyć w harmonii w dwoistym świecie. Dopełnij obowiązku łowcy, tropiąc i pokonując potężne potwory. Wykuwaj nowe bronie i pancerze z materiałów zebranych podczas łowów i odkrywaj związek między ludami Zakazanych Ziem a miejscami, które zamieszkują. W Monster Hunter Wilds czeka cię życie prawdziwego łowcy.