Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection – pakiet DLC
Ten pakiet zawiera poniższe elementy. Pakiet DLC zawiera elementy kosmetyczne do zmiany fryzury postaci gracza oraz strojów Rudy’ego i innych stróżów. Pancerz warstwowy dla Eleanor: Zagraniczna tancerka Pancerz warstwowy dla Gaula: Guru Ukradkociej Piątki Pancerz warstwowy dla Kory: Strój adiutanta Pancerz warstwowy dla Ogdena: Wakacyjny Ogden Pancerz warstwowy dla Thei: Kynoski obrońca Futro potwora: Nastroszony Malzeno Futro potwora: Piekłogon Futro potwora: Espinakolce Futro potwora: Przytulne gniazdko Futro potwora: Księszczypka aksamitna Futro potwora: Włoss Harag Strój dla Rudy’ego: Arkverudy Strój dla Rudy’ego: Faraoński fason Strój dla Rudy’ego: Relaksakabra Strój dla Rudy’ego: Szogun Rudy Strój dla Rudy’ego: Rudyzeno * Te przedmioty są zawarte w innych zestawach i można je także kupić oddzielnie. * Skorzystanie z niektórych bonusów wymaga poczynienia postępów w grze. * Efekty mają wyłącznie charakter wizualny. Stroje dla stróżów Strój towarzysza można zmienić za pomocą opcji Zmień stroje towarzyszy w skrzyni w dowolnej bazie. Futro potworów Fryzurę można wybrać za pomocą menu Edytuj stróża (na początku gry) lub Zmień wygląd (w skrzyni w dowolnej bazie). Stroje Rudy’ego Strój towarzysza można zmienić za pomocą opcji Zmień stroje towarzyszy w skrzyni w dowolnej bazie.