Monster Hunter Rise – pakiet DLC 9
Wzbogać wrażenia z gry Monster Hunter Rise dziewiątym pakietem DLC! Znajdziesz w nim następującą zawartość dodatkową: – Zestaw pancerza warstwowego łowcy „Lance Gunn”. – Zestaw pancerza warstwowego łowcy „Ran Page”. – Zestaw pancerza warstwowego łowcy „Minoto”. – Zestaw pancerza warstwowego koleżkota „Kit T.”. – Zestaw pancerza warstwowego kumpsa „Pup R.”. – Zestaw gestów „Model Walk”. – Zestaw póz „Musical”. – Makijaż „Palico”. – Farba do twarzy „Cohoot”. – Fryzura „Jae Cut”. – Fryzura „Elegant”. – Głos łowcy: Minayle. – Głos łowcy: Tadori. – Muzyka „Monster & Stage Music: Chiptune Version”. – Zestaw naklejek „Special Stickers 13”. Uwaga: Produkty z tego zestawu są również dostępne do nabycia osobno. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Jak korzystać z tej zawartości: Po dokonaniu zakupu porozmawiaj z kurierem w grze i wybierz zawartość dodatkową, aby ją otrzymać. Sposób użycia różni się w zależności od rodzaju zawartości zgodnie z opisem poniżej. – Pancerza warstwowego można użyć w menu ustawień pancerza warstwowego w Skrzynce na przedmioty (pancerz łowcy) lub na Tablicy towarzysza (pancerz koleżkota i kumpsa). Należy mieć na uwadze fakt, że pancerz warstwowy to „skórka”, która zmienia wygląd postaci, nie wpływając na jej atrybuty i umiejętności. – Farby do twarzy i fryzury można zastosować, wybierając opcję zmiany wyglądu w Skrzynce na przedmioty lub podczas tworzenia postaci. – Gestów i naklejek można używać, korzystając z menu czatu, gdzie można też wprowadzać tekst w dymkach. – Zestawów póz można używać, korzystając z menu początkowego lub z opcji kamery w menu wstrzymania.