Monster Hunter Rise — pakiet DLC 7
Wzbogać wrażenia z gry Monster Hunter Rise siódmym pakietem DLC! Znajdziesz w nim następującą zawartość dodatkową: - Element pancerza warstwowego łowcy „Jesienny szal”. - Element pancerza warstwowego łowcy „Jesienny kubrak”. - Element pancerza warstwowego łowcy „Jesienne rękawy”. - Element pancerza warstwowego łowcy „Jesienny pas”. - Element pancerza warstwowego łowcy „Jesienne spodnie”. - Zestaw pancerza warstwowego łowcy „Arlow”. - Zestaw pancerza warstwowego koleżkota „Felinia jesień”. - Zestaw pancerza warstwowego kumpsa „Jesień kynosów”. - Zestaw gestów „Akrobata”. - Zestaw wyjątkowych póz. - Farba do twarzy „Duch”. - Makijaż „Wyraziste oko”. - Fryzura „Dredy Arlowa”. - Fryzura „Długa puszysta”. - Głos łowcy: Luchika. - Głos łowcy: Arlow. - Muzyka „Monster & Elgado Music: Jazz Version”. - Zestaw „Specjalne obrazki 11”. Uwaga: produkty z tego zestawu są również dostępne do nabycia osobno. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Jak korzystać z tej zawartości: Po dokonaniu zakupu porozmawiaj z kurierem w grze i wybierz zawartość dodatkową, aby ją otrzymać. Sposób użycia różni się w zależności od rodzaju zawartości zgodnie z opisem poniżej. - Pancerza warstwowego można użyć w menu ustawień pancerza warstwowego w skrzynce na przedmioty (pancerz łowcy) lub na tablicy towarzysza (pancerz koleżkota i kumpsa). Pancerz warstwowy to „skórka”, która zmienia wygląd postaci, nie wpływając na jej atrybuty i umiejętności. - Farby do twarzy i fryzury można zastosować, wybierając opcję zmiany wyglądu w skrzynce na przedmioty lub podczas tworzenia postaci. - Gestów i obrazków można używać, korzystając z menu czatu, gdzie można też wprowadzać tekst w dymkach. - Zestawów póz można używać, korzystając z menu początkowego lub z opcji kamery w menu wstrzymania.