Monster Hunter Rise – pakiet DLC 10
Wzbogać wrażenia z gry Monster Hunter Rise dziesiątym pakietem DLC! Znajdziesz w nim następującą zawartość dodatkową: - Element pancerza warstwowego łowcy „Dzika głowa” - Element pancerza warstwowego łowcy „Dziki korpus” - Element pancerza warstwowego łowcy „Dzikie ramiona” - Element pancerza warstwowego łowcy „Dziki pas” - Element pancerza warstwowego łowcy „Dzikie nogi” - Zestaw pancerza warstwowego łowcy „Rondine” - Farba do twarzy „Mechaniczna” - Farba do twarzy „Wzniesiony” - Fryzura „Loki Bahariego” - Fryzura „Asymetryczne cięcie” - Głos łowcy: Oboro - Głos łowcy: Jae - Muzyka „Stage & Title Music: Chill Version” - Zestaw „Specjalne obrazki 14” Uwaga: produkty z tego zestawu są również dostępne do nabycia osobno. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Jak korzystać z tej zawartości: Po dokonaniu zakupu porozmawiaj z kurierem w grze i wybierz zawartość dodatkową, aby ją otrzymać. Sposób użycia różni się w zależności od rodzaju zawartości zgodnie z opisem poniżej. - Pancerza warstwowego można użyć w menu ustawień pancerza warstwowego w skrzynce na przedmioty (pancerz łowcy) lub na tablicy towarzysza (pancerz koleżkota i kumpsa). Pancerz warstwowy to „skórka”, która zmienia wygląd postaci, nie wpływając na jej atrybuty i umiejętności. - Farby do twarzy i fryzury można zastosować, wybierając opcję zmiany wyglądu w skrzynce na przedmioty lub podczas tworzenia postaci. - Gestów i obrazków można używać, korzystając z menu czatu, gdzie można też wprowadzać tekst w dymkach. - Zestawów póz można używać, korzystając z menu początkowego lub z opcji kamery w menu wstrzymania.