Monster Energy Supercross 3 - Track Editor Pack
Już teraz kup Monster Energy Supercross 3 - Track Editor Pack i skorzystaj z dodatkowych możliwości modyfikacji edytora torów! Znajdziesz tam 10 różnych kolorów do modyfikacji elementów w edytorze torów. Zawartość każdego zestawu: Tuff Blocks, bramka startowa, bramka mety i słupek.