Monster Energy Supercross 25 - 2-Stroke Bikes Pack II
Większa prędkość, więcej akcji i jeszcze więcej dwusuwowej mocy! Wzbij żwir w powietrze i wyrwij do przodu na 5 nowych motocyklach dostępnych w pakiecie 2-Stroke Bikes Pack II: - Husqvarna TC 125 (2024), klasa 250; - Husqvarna TC 250 (2024), klasa 450; - GASGAS MC 250 (2024), klasa 450; - Suzuki RM 125 (2008), klasa 250; - Suzuki RM 250 (2008), klasa 450. Monster Energy Supercross 25 - Season Pass zawiera to DLC.