Monster Energy Supercross 2 - Los Angeles Memorial Coliseum
Kup Monster Energy Supercross 2 - Los Angeles Memorial Coliseum i ścigaj się na torze, na którym odbył się pierwszy wyścig Supercross! Poczuj atmosferę stadionu, który przeszedł do historii. Możesz rozegrać pojedyncze zawody, niestandardowe mistrzostwa, próbę czasową i szybki wyścig oraz grać w trybach prywatnych.