MONOPOLY RABBIDS DLC
"Spraw, aby twoje doświadczenie z Monopoly było jeszcze bardziej zwariowane, dzięki Kórliczemu Monopoly DLC.Kórliki przejmują rozgrywkę i tworzą zwariowaną planszę. Ten pakiet DLC zawiera wymienioną planszę z animowanym pionkiem. Oto nowy, zabawniejszy sposób na granie w Monopoly!"