MONOPOLY DEAL
Wszystko, co najlepsze w MONOPOLY - teraz w szybkiej, cudownie wciągającej grze karcianej!Rywalizuj w sieci przeciwko swoim znajomym lub społeczności graczy w tej szalonej grze karcianej: kradnij zestawy kart, zbieraj długi i jako pierwszy zgromadź trzy pełne zestawy nieruchomości o różnych kolorach. Stwórz swoje imperium nieruchomości w zupełnie nowy i szybszy sposób!Zawiera wszystkie najlepsze cechy MONOPOLY, ale podaje je w formie szybkiej zabawy.