Monarch Skin 2: Hellforn's Mask
W starej świątyni odnaleziono maskę, którą przepełnia autorytet Hellforn – bogini sztuki i szaleństwa, a także pierwotnej właścicielki lochu. W tej linii czasowej monarcha bez wahania zaakceptował maskę oraz otrzymał wspaniały dar sztuki bogini. Gdy założysz na siebie niesamowity czerwony płaszcz i białe spodnie, twoi wrogowie będą zachwyceni „znawcą mody”, który włada lochem, ale wkrótce ogarnie ich przerażenie na widok złotej maski o brutalnym obliczu. DLC ze skórką, która zmienia wygląd monarchy – grywalnego bohatera gry.