Mod Pack
Mod Pack - Zestaw zawiera nowe pojazdy i wyposażenie z konkursu moderskiego dla społeczności (wszystkimi elementami zarządzają producenci dysponujący wszystkimi prawami). Pamiętaj, żeby zaoszczędzić odpowiednio dużo, by je kupić: W zestawie znajdują się następujące elementy: 3 wywrotki, 1 kultywator, 2 przyczepy samozbierające, 2 technologie bel i 3 obciążniki.