MK1: Jednorazowy pakiet smoczej waluty
Ten zestaw zapewnia jednorazowy zakup 850 Smoczych Kryształów. Oferta jest dostępna po jednej na konto. Dostępny w jednorazowym pakiecie smoczych palet.