Misje S.T.A.R. Labs
Ćwicz, by stać się jak najlepszym superbohaterem w 40 zupełnie nowych misjach S.T.A.R. Labs z udziałem Lobo, Batgirl, Scorpiona i generała Zoda! Uwaga: niniejsze misje są częścią przepustki sezonowej. Osoby posiadające Season Pass muszą pobrać go ponownie, aby uzyskać misje S.T.A.R. Labs za darmo.