Misja siłowa Drwala
Rozegraj treningową misję Drwala w Shape Up i rozruszaj się w zimowe dni. Chcesz wyrzeźbić mięśnie po świętach? Zmierz się z Drwalem w konkursie pompek. Przez cztery tygodnie popracuje on nad twoją rzeźbą oraz pomoże ci zbudować mięśnie głębokie, muskulaturę nóg, a także ramion za pomocą zestawu znanych wyzwań i dwóch ekskluzywnych treningów: Zaprawa drwala oraz Spacer po lesie. Na koniec każdego tygodnia spotkasz się zaś z Drwalem w zagajniku i sprawdzisz swe umiejętności. W miarę upływu tygodni poznasz go też lepiej: opowie ci o swojej sprawności fizycznej, cudach natury i miłości do syropu klonowego. Co więcej, czeka cię także morderczy pojedynek siłowy!