Misja Mikstura
Istnieje ryzyko, iż rzadki, potężny przepis wpadnie w ręce wroga. Nie wolno dopuścić do tego, aby siły Pagana Mina wykorzystały tę recepturę na własny użytek. Ajay musi powstrzymać wojska Mina przed jej zdobyciem i wykorzystaniem jej przeciwko rebeliantom.