Minecraft: Sonic Add-On
Sonic wkrocz do DOWOLNEGO świata dzięki temu ekscytującemu dodatkowi! Przemień się w Sonica, Knucklesa, Tailsa, Amy i Shadowa! Biegaj z prędkością dźwięku, rozbijaj bloki, zbieraj pierścienie i rozwalaj moby, jakby były Badnikami. Buduj własne poziomy za pomocą sprężyn, kolców i paneli deski rozdzielczej! Ciesz się Minecraftem ze wszystkimi niesamowitymi mocami Team Sonic!