Minecraft: Smerfy
Wkrocz do świata Smerfów! Gargamel sprawia kłopoty, a od Ciebie zależy, czy uratujesz sytuację. Uratuj schwytane Smerfy, przechytrz Gargamela w bitwie na eliksiry, sprawdź swoje umiejętności skradania się przeciwko Azraelowi i ścigaj się w wyzwaniach parkour. Przeglądaj Wioskę Smerfów, aby spotkać kultowe postacie, takie jak Papa Smerf, Smerfetka i Potężny Smerf.