Minecraft Dungeons II Deluxe Edition
Rzuć kilof, chwyć miecz i wyrusz na nową, ekscytującą przygodę w grze Minecraft Dungeons II Deluxe Edition, zawierającej unikalne przedmioty kosmetyczne, przedmioty kosmetyczne dostępne w przedsprzedaży oraz zawartość do pobrania 1 i 2 (po premierze). Podróżuj przez niezbadane krainy, aby powstrzymać nowe zło przed spowodowaniem chaosu nie w jednym, ale w dwóch światach! Zmierz się z groźnymi wrogami w emocjonujących starciach i przebij się przez hordy mobów, które zrobią wszystko, co w ich mocy, aby powstrzymać Cię przed uratowaniem sytuacji. Wyzwania będą trudniejsze niż kiedykolwiek, więc zmierz się z nimi albo w pojedynkę, albo z maksymalnie 4 graczami w trybie kooperacji online lub kanapowej. Czy w obliczu nadciągającego kryzysu Ty i twoi przyjaciele powstaniecie, aby go powstrzymać?