Minecraft - Dungeons & Dragons: Nowe zadnie
Wróć do Zapomnianych Krain w tym samodzielnym rozszerzeniu DLC Dungeons & Dragons do Minecrafta. Przeżyj więcej przygód Katry i Vaera! Walcz z zaskakującymi nowymi wrogami, poznaj nowych przyjaciół i zanurz się z powrotem w bogatym i pełnym świata świata. DLC Dungeons & Dragons nie jest wymagane do grania w tę zawartość.