Minecraft: Dom Bluey'ego
Przygotuj się na mnóstwo zabawy z Bluey, Bingo, mamą i tatą! Wejdź do domu rodziny Bluey i zagraj w gry takie jak I-Spy, Hide and Seek czy Ragdoll. Znajdź ulubione przedmioty rodziny, aby odblokować jeszcze więcej gier i niespodzianek!