Minecraft: Biomy SpongeBoba
Jesteście gotowi, dzieciaki? Podwodny świat SpongeBob jest teraz dynamicznym światem Minecrafta, w którym każdy biom jest odwzorowywany za pomocą niestandardowej generacji! Odwiedź pola meduz, bikini bottom, las wodorostów i wiele innych. Jedz kraboburgery, jeździj na konikach morskich, używaj szpatułek do walki i twórz własne krusty armor! Spędź czas ze znanymi postaciami SpongeBoba i zmierz się z Latającym Holendrem!