MindSeize
Wyrusz w epicką przygodę akcji w klimacie science fiction! Przenieś swój umysł do MAG i wyrusz na epicką przygodę pełną akcji w środowisku science fiction! Dążąc do uratowania swojej córki, pojawia się jeszcze większe zagrożenie... Szybka walka i obszerne badania czekają, inspirowane szerokim zakresem klasycznych gier z gatunku Metroidvania! Prywatny detektyw M.C. Fox ściga niebezpieczną organizację kryminalną o nazwie The Ascended na niezbadanych planetach, która wydaje się przejmować umysły różnych silnych jednostek w całym wszechświecie. Konfrontacja między M.C. a ich przywódcą poważnie go raniła, zostawiając detektywa kaleką i pozbawiając umysłu jego córki. Pozostawia mu to mało wyboru: Polować na przywódców The Ascended z pomocą zaufanej załogi i robota nazywanego MAG: The Mind-Action-Gear! Główne cechy: - Klasyczna akcja 2D z nowoczesnym akcentem - Płynna i szybka akcja z pięknie ręcznie rysowaną grafiką w pikselach 16-bitowych, połączona z atmosferyczną muzyką i mocnymi efektami dźwiękowymi. - Odkrywaj tajemnicze planety - Podróżuj na 4 różne i unikalne planety, odkrywaj ich sekrety i walcz z niebezpieczeństwami. Pamiętaj, aby od czasu do czasu robić przerwę i rozmawiać z załogą na swoim statku. - Ulepszaj swój MAG - Kupuj i znajduj różne modyfikacje, bronie i zdolności, które nadają wszechstronność zdolnościom bojowym twojego MAG. Wiele z nich jest opcjonalnych i dobrze ukrytych! - Zanurz się w świecie MindSeize - Śledź opowieść napisaną przez profesjonalnego scenarzystę, spotkaj szeroką gamę unikalnych postaci i czytaj obszerny dziennik na temat planet i ich fauny.