Mina The Hollower
Zejdź do przerażającego świata w przygodowej grze akcji Mina the Hollower. Hollowerka Mina podejmuje się desperackiej misji uratowania przeklętej wyspy. Unikaj niebezpieczeństw i potworów, pokonaj wrogów oraz wykorzystaj cały arsenał broni i dodatków. Poznaj rozległy pikselartowy świat, rozkoszuj się mistrzowską rozgrywką, zmierz się z potwornymi bossami i wsłuchaj w świetną ścieżkę dźwiękową. Poznaj cały garnitur dziwacznych postaci, odnajduj sekrety w egzotycznych miejscach i rozświetl ciemność wszechobecną w Mina the Hollower – nowym tytule od twórców Shovel Knight! Cechy gry: - Niepokojąco uwodzicielska 8-bitowa grafika jak żywcem wyjęta z Game Boy Color, ale w nowoczesnym wydaniu. - Ulepszenia: szczegółowa animacja, panoramiczna grafika i responsywne sterowanie! - Uskoki, uniki i kopanie w ziemi pozwolą ci pokonać potwory i poruszać się po świecie. - Atakuj wrogów swoim niezawodnym pejczem Nightstarem lub załatwiaj ich innymi broniami na wymyślne sposoby. - Odkryj i wykorzystaj wachlarz niezwykłych broni, aby zwyciężać w walce. - Zbieraj i wyposażaj dodatki zapewniające różnorodne egzotyczne efekty. Rozwijaj Minę i dodawaj jej umiejętności dostosowane do swojego stylu gry. - Pogrąż się w otchłanie szaleństwa w tej mrożącej krew w żyłach, a jednocześnie krzepiącej opowieści inspirowanej wiktoriańską gotycką grozą. - Zbadaj ogromny, mroczny świat pełen sekretów, wymagających bitew i przenikających się poziomów.