Microsoft Mahjong
Znajdź swój Zen w grze Microsoft Mahjong, dopasowując kafelki na pięknych tłach z relaksującymi dźwiękami. Wybierz poziom trudności i planszę, aby uzyskać relaksujące wrażenia z gry. Oczyść planszę z kafelek, aby wygrać grę i przywołać smoka Mahjonga, który przyniesie Ci szczęście i radość! Odkryj jeszcze więcej zabawy w dopasowywanie kafelek, grając w Wyzwania dnia. Ćwicz umysł, rozwiązując codziennie pięć (5) nowych łamigłówek w ekscytujących trybach gry: Złote kafelki, Błyskawiczne płytki, Atak na dopasowanie, Atak na wynik i Gra klasyczna. Zdobywaj wstążki, aby utworzyć idealny zestaw. Cofaj ruchy, przetasuj kafelki lub powiększ widok, aby dostosować grę i znaleźć idealną równowagę. Zaloguj się za pomocą konta Microsoft, aby zdobywać osiągnięcia, rywalizować ze znajomymi i śledzić osobiste statystyki. Logowanie powoduje zapisanie postępu, dzięki czemu możesz grać na dowolnym urządzeniu z systemem Windows i kontynuować grę od miejsca, w którym została przerwana. Ciesz się spokojną grą w grę Microsoft Mahjong już dziś.