Microsoft Flight Simulator: Add-on Support
Udostępnia dodatkowe funkcje gry Microsoft Flight Simulator na konsolę Xbox. Niektóre treści z witryny Marketplace mogą nie działać poprawnie bez zainstalowanej obsługi dodatków.