Miasteczko Halloween
Koszmar? Przed Świętami? A kto mnie obroni przed potworami? Tysiące bloków widzę tam, czerwony kamień już dobrze znam. Może jest strasznie, ale również zabawnie! Czyżby spełniło się moje życzenie? Najwyższa pora na świąteczne byczenie! Zawartość jest przeznaczona wyłącznie do gry Minecraft (2017) i nie można jej użyć w grze Minecraft: Xbox One Edition (2014).