Metro Saga Bundle
Pakiet Metro Saga zawiera wszystkie trzy gry z uznanej przez krytykę serii Metro — Metro 2033 Redux, Metro: Last Light Redux i Metro Exodus Edycja Gold (ze wszystkimi dodatkami) Wybierz się w podróż od zrujnowanych tuneli moskiewskiego metra po dalekie pustkowia postapokaliptycznej Rosji. Zagraj w trzy najlepsze w ostatniej dekadzie jednoosobowe strzelaniny, które łączą się w jedną, spektakularną przygodę...