Metro Exodus - Sam's Story
Sam, jeden z żołnierzy Zakonu Sparty, opuszcza Aurorę, próbując powrócić do swojego domu w USA, i dociera do pozostałości Władywostoku. Gracze poprowadzą Sama własną drogą, wyruszając w nową podróż przez pustkowia postapokaliptycznej Rosji.