Metaphor: ReFantazio – ulepszenie do Guidebook Edition
Buduj więzi i zjednaj sobie podzielone królestwo w tej nagradzanej grze fantasy RPG. Metaphor: ReFantazio – ulepszenie do Guidebook Edition zawiera 55-stronicowy cyfrowy przewodnik strategiczny (dostępny wyłącznie w języku angielskim). Cyfrowy przewodnik strategiczny to starannie wyselekcjonowana i ponownie zredagowana wersja kompletnego 592-stronicowego oficjalnego przewodnika strategicznego wydanego w wersji papierowej przez Future Press. Zawiera szczegółowe wprowadzenie do fabuły i mechaniki gry, a także opis przejścia pierwszego wątku. Potem przewodnik zapewnia zoptymalizowany harmonogram na resztę podróży, pomagając graczom zoptymalizować postępy oraz zdobywanie doświadczenia. – Cyfrowy przewodnik strategiczny (dostępny wyłącznie w języku angielskim) – Cyfrowy artbook Cyfrowa ścieżka dźwiękowa – Metaphor: ReFantazio: szkolny mundurek akademii Shujin (7), zestaw muzyki bitewnej i dżinglów bitewnych – Metaphor: ReFantazio: szkolny mundurek liceum Jouin (7), zestaw muzyki bitewnej i dżinglów bitewnych ※Ten produkt nie zawiera gry Metaphor: ReFantazio. ※Zawartość o tej samej nazwie z Metaphor: ReFantazio Guidebook Edition jest taka sama.