Metal: Hellsinger
Zamów w przedsprzedaży Metal: Hellsinger już teraz i zyskaj 48 godzin wczesnego dostępu. Po części demonica, po części człowiek, cała opętana żądzą zemsty. Zostań Niewiadomą i utoruj sobie drogę przez najstraszniejsze zakątki piekieł. Masakruj hordy szeregowych demonów oraz ich dowódców i stań oko w oko w bitwie na epicką skalę z wrogiem ostatecznym – samą Czerwoną Sędziną. Każda legenda ma swoją melodię: twoja to zemsta i zniszczenie grane do metalowych akordów. Siecz ich w rytm Metal: Hellsinger to rytmiczny FPS, w którym musisz strzelać do taktu, jeśli chcesz czerpać autentyczną przyjemność z rozgrywki. Im lepiej czujesz rytm, tym bardziej intensywna staje się muzyka, a twoje ataki sieją większe spustoszenie. Demoniczny arsenał Pokonaj hordy demonów, które będziesz patroszyć zdobnym czaszką mieczem i dziurawić szerokim arsenałem morderczych spluw. Każda broń dysponuje potężną umiejętnością, np. Kaźnią wron lub Wielkim pożegnaniem. Epicka historia i tryb wyzwań Weź udział w spektakularnej opowieści, której narratorem jest nagradzany aktor Troy Baker. Odblokuj wyjątkowe osiągnięcia i ujarzmij różne wymiary Udręki, by zyskać na sile w poszczególnych etapach i wspiąć się jeszcze wyżej w rankingu. Przetrwaj próby ognia, lodu, metalu i obłędu Powszechnie nazywane Piekłem tereny Królestwa Koszmarów obejmują tysiące piekielnych czeluści, a każda z nich jest przerażająco potworna na swój unikalny sposób. Chcąc dobrać się do skóry Czerwonej Sędzinie, musisz zapuścić się w najpodlejsze rejony i przetrwać tę podróż, przemierzając choćby lodowy świat Voke czy pogrążoną w szaleństwie Stygię. Tytuł stworzony przez głównego projektanta gry Battlefield: Bad Company 2 Metal: Hellsinger to dzieło doświadczonego w gatunku FPS zespołu The Outsiders i projekt realizowany z pasją przez Davida Goldfarba – reżysera Payday 2 i głównego projektanta Battlefield 3 oraz Battlefield: Bad Company 2. Oryginalna ścieżka dźwiękowa w rytmie metalu Każdy utwór został skomponowany z myślą o grze przez takich tuzów metalu jak Serj Tankian (System of a Down), Matt Heafy (Trivium), Mikael Stanne (Dark Tranquillity), Randy Blythe (Lamb of God), Alissa White-Gluz (Arch Enemy) i Tatiana Shmailyuk (Jinjer). Informacje dotyczące ustawy DMCA i praw autorskich: Utwory muzyczne należą w całości do nas, ponieważ zostały napisane, wyprodukowane i wykonane specjalnie do tej gry. Jeśli chodzi o twórców treści, dołożyliśmy wszelkich możliwych starań, aby zyskać pewność, że nie będą otrzymywać ostrzeżeń o naruszeniu praw autorskich.