METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.2 BONUS CONTENT
Wydanie dopełnia bonus w postaci „Metal Gear: Ghost Babel” – pierwsza odsłona serii na konsole przenośne z 2000 r., a także ścieżka Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2, zawierająca szereg niezapomnianych kompozycji towarzyszących misjom Snake’a – od muzyki w tle po utwory śpiewane. [Lista gier] Metal Gear: Ghost Babel [Ścieżka dźwiękowa] Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2 *Ścieżkę dźwiękową można odtwarzać za pomocą specjalnego odtwarzacza dołączonego do gry.