METAL EDEN Demo
To jest wersja demonstracyjna METAL EDEN Zawiera pierwsze dwie misje gry. METAL EDEN to pełna adrenaliny strzelanka science-fiction. Zaawansowana jednostka HYPER UNIT ASKA zostaje wysłana na samobójczą misję ratowania RDZENI obywateli z wielkiego, monolitycznego miasta MOEBIUS, które niegdyś było nadzieją na nowy dom dla ludzkości, a teraz zamieniło się w zabójczą pułapkę. Przebij się przez KORPUS OBRONY WEWNĘTRZNEJ w cybernetycznej wojnie, staw czoła INŻYNIEROM i odkryj tajemnice projektu EDEN.