METAGAL
Gracze wcielają się w „Metę”, dziewczynę-cyborga, w jej dążeniu do uratowania jej stwórcy „Dr Ray'a” z rąk „Generała Creepera”, złego przywódcy zbójeckiej armii!! Co gorsza, siostry Metagal również zostały porwane przez Creepera, a on zamienił je wszystkie w bojowe cyborgi, aby wykorzystać ich moce do ostatecznego opanowania świata!! Bez żadnej innej opcji, Meta musi zmierzyć się z siostrami, uwolnić je i skopiować ich umiejętności, jeśli chce ocalić tych, których kocha i świat. Nawet jeśli wytrzyma 8 etapów intensywnej akcji, to wciąż pozostaje ostateczna konfrontacja z samym Creeperem! Funkcje: * Klasyczna platformówka typu „jump and shoot”. * 16-bitowa grafika. * 8 poziomów, z których każdy posiada swoje unikalne środowisko, szczegółowe projekty i różne sztuczki. * 30 typów wrogów, nie wliczając bossów. * Potężne nowe bronie, które można zdobyć pokonując każdego Gal Bossa. * Mnóstwo sekretnych przedmiotów kolekcjonerskich, które można wykorzystać do wzmocnienia swojej postaci. * Kara łagodnej śmierci z systemem „Gear” pozwala graczowi rozwiązywać swoje błędy przy mniejszej frustracji. * Odblokowywalne nowe postacie do gry, z których każda posiada własne moce i ulepszenia.