Merek's Market
Rynek Mereka jest chaotyczną grą rzemieślniczą o prowadzeniu średniowiecznego sklepu. Wszyscy znamy te scenariusze, w których bohater rzuca worki z pieniędzmi by za nie kupić miecze i tarcze, ale co z tymi biednymi poczciwcami, którzy uwijają się niczym w ukropie za ladą sklepu? Dziwni klienci? Tak. Mocno przeszarżowane rzemieślnicze wyzwania? No jasne. Sklepowy kot? Oczywiście! Przejmij rynek Mereka na własność, targuj się, handluj i obierz własną drogę pod postacią komicznego gracza lub z grupą przyjaciół zaopatrujcie całe miasto. Rzemiosło - czy masz umiejętności i zdolności rzemieślnicze by wytwarzać piękne rękodzieła? No cóż, Merek też ich nie ma, lecz położenie kilku przedmiotów na stole rzemieślniczym i walnięcie w nie młotem kilka razy, zdaje się załatwiać sprawę. Targuj się - Umiejętnie negocjuj w taki sposób by uzyskać ogromy dochód. Tak na marginesie, bogacze nie znają się na cenach więc można ich naciągać do woli. Zrób z tą informacją co uważasz. Szefowie - Zmierz się z niedorzecznymi szefami i wykonuj unikatowe przedmioty specjalnie na ich zamówienie. Jeśli tego nie potrafisz to przynajmniej postaraj się zachować swój sklep w jednym kawałku. 4 graczy Lokalny sklep spółdzielczy - Nie możesz zaprosić swoich przyjaciół? Możesz grać ze swoimi rodzicami, którzy z pewnością szybko załapią obsługę konsoli i okażą się użytecznymi członkami zespołu. - Czyżby uczucie między wami wygasło? Uratuj swój związek i spędźcie przyjemnie wspólny czas. -Czy najprostsze gry video sprawiają ci kłopot? W tej grze będziesz sprawiał wrażenie użytecznego, podczas gdy pozostali 3 przyjaciele zajmą się całą resztą.