Merciless Marksman Weapon & Skin DLC Pack
Wprowadź do swoich działań rygor dzięki pakietowi DLC broni „Bezlitosny strzelec” zawierającemu cztery sztuki zabójczej broni palnej przeznaczonej do starć, w których liczy się największa precyzja. Każdy szanujący się skrytobójca ją posiada... no chyba, że nie planuje przeżyć dłużej, niż pięć minut. Zawartość: – Karabin wyborowy HJ 7,62 – rzadki, lecz znakomity powtarzalny karabin wyborowy, który osiąga wysoką celność dzięki stabilności i niskiemu zużyciu wytrzymałości. Obecnie kilka sztuk tych piękności jest dostępnych na syberyjskim czarnym rynku, lecz wkrótce się wyprzedadzą, więc działaj szybko... by móc strzelać szybciej. – Karabin wyborowy Hub-93 – eksportowa wersja standardowego, półautomatycznego chińskiego karabinu wyborowego o najkrótszym czasie przybliżenia spośród wszystkich karabinów dostępnych w grze. Dzięki tej morderczej maszynie nie stracisz ani jednej sekundy. – Pistolet Sturm Military 45 – półautomatyczny pistolet z polimerową ramą i mechanizmem napinającym, które zapewniają mu niski odrzut i szybką synchronizację celownika, dzięki czemu idealnie sprawdza się w walce na krótki dystans. Nie wychodź bez niego z domu. – Pistolet P5Q Steel – stworzony dla funkcjonariuszy sił porządkowych i ochrony pistolet, którego niezrównana poręczność umożliwia zręczne manewrowanie po polu bitwy. Zostań widmowym snajperem. *Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts. Nie działa w trybie wieloosobowym.