Mercenary Kings
"W tej szalonej, dwuwymiarowej grze akcji jesteś częścią Mercenary Kings, najlepiej wyszkolonego oddziału najemników na świecie. Kiedy twoi towarzysze polegli, a przerażające siły organizacji CLAW przejęły kontrolę nad ulokowaną na wyspie ściśle tajną bazą laboratoryjną, musisz zrobić wszystko, żeby ją powstrzymać. Nie będziesz walczył sam! U swego boku znajdziesz bandę typów spod ciemnej gwiazdy, mistrzów w swoim fachu! Dzięki możliwości dostosowywania arsenału do swoich potrzeb oraz ulepszania opancerzenia, nigdy nie byłeś bardziej gotowy do walki. Grając solo albo z przyjaciółmi, wyruszaj aby obalić organizację CLAW i uratować świat!"