Mercenary Day
Ruszaj do Frost Bottom w trzecim pakiecie Headhunter dla Borderlands 2. Mamy czas wręczania prezentów, a więc pomóż Marcusowi ocalić święto Mercenary Day i stopić The Abominable Mister Tinder Snowflake. Ucieknij Frost Bitersom, rozgrzej Gingerton i podaj Small Timowi malutką, pomocną dłoń. Będzie dużo rozdawania prezentów i zdobywania łupów - zbierz także nowe świąteczne głowy i skórki!