Meet Your Maker: Sector 2 Arsenal Pack
Pakiet „Arsenał Sektora 2” w Meet Your Maker dodaje do twojego zestawu narzędzi wyrachowaną Kustoszkę i nowego, okrutnego strażnika. Głęboko na pustkowiach Arktyki leży Sanktuarium Strzaskanego Szczytu, gdzie dokonano najnowszych, zabójczych odkryć w dziedzinach technologii i klonowania. Nękaną przez przytłaczające burze śnieżne i stale odizolowaną placówkę wkrótce ogarnęły strach i paranoja. Kustoszka i doradca zwrócili się przeciwko sobie w wojnie totalnej, która zmieniła dawny ośrodek badawczy w krwawy koszmar. Powstałe tu śmiercionośne dzieła są teraz do twojej dyspozycji. Zawartość pakietu „Arsenał Sektora 2”: 1 KUSTOSZKA: - Nadzorczyni Poddając się paranoicznym urojeniom, Nadzorczyni połączyła swój układ nerwowy z prototypowym kombinezonem Fortalis, dającym jej unikalne zdolności i znaczną moc. - Skok i szybowanie: biołącze Ciąg, w połączeniu z kombinezonem Nadzorczyni, pozwala na powolne szybowanie po skoku, by uniknąć niebezpieczeństwa, a jednocześnie wciąż umożliwia skuteczny atak bądź obronę. - Widoczna trasa Żniwiarza: Wzmacniając urojenia Nadzorczyni, biołącze Poszukiwacz ujawnia trasę Żniwiarza, dzięki czemu najeźdźcy już nigdy nie zgubią się na posterunku. - Zwiad otoczenia: biołącze Zbieracz pomaga najeźdźcom odnaleźć zapomniane grobowce i inne zasoby, podświetlając je nawet przez ściany. 1 STRAŻNIK: - Zabójca Zabójca to przerażający łowca, który polega na kamuflażu, aby zaczaić się na swój cel. - Mistrz kamuflażu: Zabójca pozostaje niemal niewidzialny, dopóki nie przeprowadzi niszczycielskiego ataku. Najeźdźcy będą musieli zwracać szczególną uwagę na zniekształcenia wizualne i dźwięki generowane przez ruch strażnika. - Brak obrażeń od upadku: budowniczowie mogą wykazać się kreatywnością, ponieważ ten strażnik nie otrzymuje obrażeń od upadku, co oznacza, że może spaść z dowolnej wysokości, aby zabić niczego niepodejrzewających najeźdźców. - Miażdżący atak z doskoku: Podczas ataku Zabójca wykonuje poziome cięcie o średnim zasięgu, którego trudno uniknąć.