Behaviour Interactive Inc.InneStrzelanki
Meet Your Maker: Kolekcja przedmiotów kosmetycznych Sektora 1 Sanktuarium w latarni morskiej miało być symbolem nadziei. Światłem w ciemnościach spustoszonego świata. Ci, którzy szukali schronienia wewnątrz jego murów, znajdowali tylko ból i śmierć. Kolekcja przedmiotów kosmetycznych z Sektora 1 w Meet Your Maker zaprasza do zgłębienia historii Wybrzeża Strachu. Daj się ponieść szalonej kreatywności dzięki elementom kosmetycznym inspirowanym niesławnym Sanktuarium w Nowej Anglii i samotnym więźniem, który umknął przed złowieszczymi eksperymentami. Zawartość kolekcji przedmiotów kosmetycznych Sektora 1: 1 PAKIET DEKORACYJNY: Koniec Światłości 2 bloki (każdy dostępny w 3 kształtach) -Cegła latarni morskiej -Okno latarni morskiej Buduj z elementów latarni morskiej, które mogą oprzeć się mocy żywiołów. 2 rekwizyty -Wypukła ściana -Rury odpływowe Części urządzeń latarni morskiej, zużyte i zardzewiałe po latach użytkowania. 1 animowany rekwizyt -Okno maszynowe Poruszająca się maszyneria, która zasila latarnię morską, wabiąc najeźdźców swoim niesamowitym blaskiem. 8 naklejek Pomaluj swój posterunek we wzory z tradycyjnej latarni morskiej. 1 SKÓRKA BRONI: -Pancernik Działo burzące wykonane z twardej stali pochodzącej z wraku okrętu wojennego. 1 SKÓRKA KUSTOSZKI: -Maelstrom Kolejny kombinezon inspirowany legendarną postacią, która podobno przeszukiwała głębiny oceanu w poszukiwaniu zmarłych. *Wszystkie przedmioty w Meet Your Maker można dowolnie łączyć podczas budowy posterunku lub dobierania wyposażenia najeźdźcy.