Mechanita
Przebrnij przez steampunkowy świat precyzyjnych platformujących i wędrujących robotów! Przed Tobą przygoda o tematyce steampunkowej w Mechanicie, platformówce z przewijaniem w bok, wypełnionej odważnymi, pikselowymi scenami artystycznymi! Przejmij kontrolę nad goglowaną bohaterką, która ostrożnie porusza się po 50 unikalnych poziomach o coraz większej złożoności. Biegaj, skacz i celnie strzelaj, próbując dotrzeć do sterowca na drugim końcu każdego etapu. Unikaj kolczastych pułapek i wędrujących wrogów, wskakuj na podnośniki z napędem, używaj blastera do ogłuszania robotycznych wrogów i po ich głowach wspinaj się coraz wyżej! Opanujesz ten cudownie zmechanizowany świat, czy padniesz ofiarą jego zegarmistrzowskich sztuczek?