Mechaconda
Przygotuj się na ewolucję gier zręcznościowych! W grze „Mechaconda” wcielasz się w rolę mechanicznego węża, który wyrusza na samobójczą misję pokonania armii doktora EVIL-a. Dzięki połączeniu klasycznej mechaniki rozwoju postaci z chaosem typowym dla gier typu bullet hell każda rozgrywka stanowi wyzwanie wymagające przetrwania i strategicznego myślenia. Twórz swój ekwipunek w czasie rzeczywistym, wybieraj spośród dziesiątek ulepszeń i przekształć swój ogon w zabójczą linię obrony.